Aku Yang Kau Panggil Sayang

Assalamualaikum 

haishh dekat dekat nak raya nie teringat "SAHABAT' lama time study dulu. walaupun kerap bergaduh bertekak selalu tak sama pendapat tapi kita tetap bersama. smpi habis study

kalo ikut kan boleh ja nak call msg lepas rindu. sapa tak sayang kawan oiii. kawan yg sanggup bersusah bersusah bersusah lebih banyak dr bersenang lenang dgn aku. rinduuuuuuuuuuu. tapi apakn daya atas sbb sesuatu tu aku terpaksa mengalah & melarikn diri.

maaf kawan. bukan niat aku nk melukakan hati & perasaan kamu tapi tak mungkin itu akn berlaku.

betapa aku rindu zaman kita naik tren p jalan TAR sesama bukak posa tepi jalan, bukak posa kat dataran. tu tak masuk memalam buta p dok brkelah tgh padang depan masjid shah alam. Allah.....lindungi sahabat aku dunia & akhirat.

dan rindu nak karoke dgn dia lagu nie jugak walaupun dia menyampah. hahahahaha

AKU YANG KAU PANGGIL SAYANG

Aku yang kau panggil sayang
Ingin menghampiri masa-masa silam
Engkau yang ku panggil sayang
Pernah meneroka hati ini
Detik kemanisan pun berlalu
Ke manakah janjimu yang suci

Aku yang kau panggil sayang
Ingin ku mengutip sisa-sisa cinta
Engkau yang ku panggil sayang
Menapak ke hala persimpangan
Tanpa meninggalkan kata-kata
Bila kau kan kembali lagi

Korus:
Seraut wajah sering ku usap
Dalam mimpi kita pun bersenda
Siangku menyebutmu di malam sunyi
Ku digoda rindu... oh...

Aku yang kau panggil sayang
Dalam kegelapan ku mencari kasih
Engkau yang ku panggil sayang
Mungkin kali ini kehilangan
Berikan daku saat terakhir
Mengusap muka mu oh sayang

*** ada ketika aku terpaksa melarikn diri drpd satu situasi bukan sbb aku takut nak hadap situasi tu tapi aku malas nk amik risiko tambah plak berkaitan dgn emosi, hati & perasaan org. biarlah aku nie nmpk buruk jahat d mata org yg aku sayang. cukup la aku & Allah yg tau kenapa sampai begitu tindakan aku. rinduu....rindu sesungguhnya sungguhnya SAHABAT tu sbb dia satu satunya sahabat yg hidup dgn aku d zaman jatuh bangun nya aku. dia sahabat yg satu satunya bagi harapan & semangat masa aku jatuh sakit siksa. maafkn aku sbb tak mampu hargai kamu dgn sempurna sbb tu tak mungkin berlaku. arghhhhh... menyampah sungguh kalo rindu rindu org nie !!!

Comments

Post a Comment

Popular Posts