KISAH SI KECIK # CUCUK 2 BULAN



Assalamualaikum 

Alhamdulillah smlm bawa Bussaina cucuk dua bulan. Mcm bulan lepas 2 3 hari sebelum p cucuk dh mula meragam & badan panas ckit. Dan mcm biasa jugak abg yg tau dulu brbanding saya mama Bussaina. 

Haishhh…..mmg tak leh bayang kalo abg tak mai umah petang tu mmg smpi ke sudah la saya tak tau anak demam. Mana tak nya merap memanjang nk menempek. Saya ingtkn sebab seminggu nie saya dh mula keja so bila saya cuti dia nk menempek la. Tu pn satu sebab jugak. Nak demam pn satu sebab jugak. Syukur Alhamdulillah lepas tuam tuam panas badan dh kebah.

Syukur Alhamdulillah jugak kali ni cucuk tak nanges mcm yg sebelum nie. Cuma hati ni sayu ja tgk jarum masuk dlm kulit anank. Mmmm...mak mana yg sanggup tgk anak cucuk sna sini kan. Kesian Allah sja yg tau. Kalau boleh nk ja suh suami yg pegang tp dia lagi tak berani nk tgk.

Sebelum p klinik  dlm hati dok risau sbb ank nmpk susut ckit. Risau takut berat tak naik ke. Turun banyak ke. Lega dlm hati bila timbang naik sekilo. Dah 5.1 kg dh anak mama. 

Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah. Mama pujuk hati kecik sikit tu sbb anak mama nk ringan kn badan nk belajar menirap agak nya.

Ya Allah permudahkn lah segala urusan anak. 

*** Moga Allah jaga anak saya. Anak mama kuat !! Tak demam punya lah. Fuhhhh..smlm ptg blik keja pgg ank rasa pns ckit. cepat2 tuam lap badan bagai. Syukur pagi dh kebah.

Comments

  1. tudiaaaa...5 kilo dh

    Abg Aqil 2 bln pon br 4 kilo lbh2 ja

    ReplyDelete
  2. Bussaina nak jaga badan lah mama!!! ehehehehehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts