LETIH !!!

ASSALAMUALAIKUM 



masuk 28 minggu 4 hari. Allah. tersangat sangat rasa letih. rasa mcm tak dak daya dah badan nie nak hadap kerja yang ada. letih nk mengadap kerenah yg tak sudah sudah. isu yg sama. kisah yg sama.

kadang ikut hati nak ja jawab balik. tk dk sikit ka rasa kesian pd diri yg tgh mcm nie. sampai hati sangat sangat ka buat sampai ke tahap nie.

kalau la yg buat tu org luar. tak dak kaitan dengan diri seniri dah tentu hati ni paham. ya la sebab bukan dari dia. mmg sanggup la buat mcm mana pn. tp kalau dh org tua mmmmmm.

letih. letih yg teramat sangat.

cukup cukuplah.

aku dh cukup letih !!!


*** semalam lepas balik dr klinik mmg tak dak kudrat nk buat satu pn reja dekat opis. tgk jam masuk ja pukul 1 terus letak kepala. trjaga pn sbb dengar bunyi tapak kasut org. bangun ja terus tnya kul 2 dh ka. sekali d jawabnya 'kul 2.15 dh' Subhanallah rasa mcm sekejap td ja letak kepala. kalo sebelum ni nk tido ats kerusi opis mmg tak kn trlelap tapi semalam mmg dh tak mampu nk tahan letih. hati...bertabahlah !!!

Comments

  1. Replies
    1. doakn akk ek ~ uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      Delete
  2. akak ambik la sikit kekuatan yang ada kat kira nie ;((((((((((((((((((((

    ReplyDelete
  3. banyakkan bersabar dan pls kuatkan semangat...kesian kat baby...boleh efek baby tau..stay strong..be happy supaya baby dpt rasa kegembiraan kita

    ReplyDelete
    Replies
    1. sehabis daya brtahan dh nie jue demi baby ~

      Delete

Post a Comment

Popular Posts