Friday, June 27, 2014

KEK LAPIS SARAWAK PERIGI BIRU


Assalamualaikum   

 

terliur kan tgk gambar kek lapis nie. haaa kek ni saya tempah dekat kak Sunah. mula masa nk pilih kek apa nk try mmg pening. sebab kalo ikut hati semua nk beli. 

tetiba satu ari tu kak sunah upload bgtau dlm Fb yg ada kek lebih boleh hntr cepat tak yah tggu tggu. yg ada kek Perigi Biru yg dh semestinya biru tu dengan Red Valvet. tanya kawan opis si Farah dia pn nak jugak. makanya kami order la kek yg brlainan. boleh rasa dua perisa. 

esoknya tu bila smpi ja terus gunting plastik bukak g kat pantry potong makan. perghhhhhh mmg tersangat sangat sedap !!!! 

yg red valvet tu mmg rasa red valvet la kan. mcm mana rasa kek red valvet cmtu la rasanya. kek yg saya plak Perigi Biru tu rasa horlick dgn kaya. nyum nyum
 sedap. suami pn cakap sedap. lepas ni nk try kek lain plak. 

bagi sesapa yg teringin nak merasa kesedapan kek lapis sarawak boleh la lawat 


harga mmg berpatutan. rasa apatah lagi la kan. mmg sedappppppppppppp !!!! 

*** baby suka la kn leh makan kek !!

5 comments:

  1. Red velvet memang sedap,,, rasa mcm makan kek red velvet ja,,, yam yam yam Jom Oder

    ReplyDelete
  2. kek kak sunah memang tak boleh dikhuatiri kadar kesedapan dia hihihihi

    ReplyDelete

KATA-KATA HIKMAH

Sarang Labah Labah.....

Assalamualaikum..... Uikss..penuhnya sarang labah labah. . . Bila nak mula balik menaip ntah la. . . #moodrajinkemablilahkepadakuuuu...