KISAH IMAM # part 2 : DUGAAN

ASSALAMUALAIKUM

banyak betoi rencana setan nk kacau time time mcm nie.

mula-mula mmg ALHAMDULILLAH sgt-sgt.

terbaek lah walaupun sebelumnya tu ada jugak yg dok jadi punca tp boleh setel cara elok.

mai dh masuk nie ermmmm jem betoi.

dok mula dh cari pasai.

tekanan tekanan !!!!!

# makin d pikir makin sakit kepala makin serabut otak makin rasa nk trmuntah makin mudah la aku kena gastrik!!!

org len punca gastrik pasai tak makan aku punca gastrik sbb stress ~

Comments

  1. bila dugaan melanda,

    S.A.B.A.R jawapannya...

    kami pon tengah hadapi ujian juga ni.... tapi bila fikir balik, insyaallah kami boleh hadapi.....

    yg penting sabar

    ReplyDelete
    Replies
    1. dh sehabis daya dh nk sabar....rasa nak nek angin ja nie... uwaaaaaaaaaaa

      Delete
  2. utk mendirikan masjid dan ke arah kebaikan memang setan kalau boleh nak halang kacau...apa pun sabar ye la..insyaAllah moga2an dipermudahkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. asal nk buat baik ja ada la mai haru...igtkn setan hat setan2 tu ja rupanya setan leh merupa dlm bntuk org2 gak...isk

      Delete
  3. ye. macam kak shida cakap tue la yang selalu kira pesan kat kawan2 yang dalam dugaan bertunang. selalu kena ingat yang syaitan tak kan pernah berhenti malah selalu buat OT untuk meruntuhkan sebuah mahligai islam yang bakal dibina.

    jadi Kak Sue tak kan nak bagi syaitan menang kan? bersabar dan hadapi ujian nie dengan senyuman. Allah tak kan menguji diluar kemampuan umatNya ;)

    kira sentiasa doakan tuk akak, insyaAllah

    ReplyDelete
    Replies
    1. makaseh kira...tara tak bertunang nie lg pon byk masalah apatah dh bertunang kan tu tak masuk kesah alam rumah tangga lagi ~

      Delete

Post a Comment

Popular Posts