Friday, April 26, 2013

MOOD ME''RIBBON''

ASSALAMUALAIKUM

malam nie mood nk belajar cara-cara ikat riben.

maybe ka org len bnda nie nmpk remeh sgt-sgt tp pada cik benda nie paling leceh.

reja-reja halus org ppuan nie mmg bukan dlm kepakran cik la.

tapi Alhamdulillah.

selepas berusaha gigih cik boleh buat pon riben.

walaupun tak seperfect yg asal seperti yg d tunjuk dlm mr goggle tp cik mampu gak buat senirik.

horrreeeyyyyyyyyyyy







makanya tamatlah sudah kelas malam pada hari ini.

setelah buat beberapa sample so cik dh decide nk pilih sample manannti utk d jadikan dekorasi tambahan.

ALHAMDULILLAH.

ALLAH permudahkan cik utk menuntut  ilmu walau hanya gunakan pak cik google.

TAKBIR !!!

# apahal plak dh bunyi mcm berkempen ja nie.

4 comments:

  1. haha... GK xlarat nk buat lebih2... hat yang dok ada tu pon macam nak putus asa dh buat

    ReplyDelete
    Replies
    1. awai awai ja rasa nk putus asa..tp bila dh cntum cntum nnti tgk hasilnya perghhhhh rasa trbayar gila hasil usaha titik peluh selama nie...smpi sakit2 pinggang la dok duduk buat bnda alah yg remeh2 tu

      Delete
  2. dulu pun kira tak reti buat ribbon nie kak. tapi lepas usaha dan usaha. alhamdulilah. tangan nie takde la keras sgt rupanya hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau tak pe.....dok igt payah mana la last2 tak de la susah sgt hahaha

      Delete

KATA-KATA HIKMAH

Winter Aid For Syria 2017

Assalamualaikum . . Mohon bantuan dipanjangkan post nie utk membantu umat Islam di Syria . . detail boleh tgk di FB  TELEKUNG PROJECT...