TAK TAU NAK KATA PA DAH

manusia terlalu mudah percayakan orang
tak tau pasai pa 
pa yg best sgt kt org yg d percayai tu ntah la

nk kata dok jmpa salu tak penah pon
nk kata kenai rapat sgt2 idak jugak 

walaupon org tu penah wat kacau bilau dlm idup 
walaupon org tu penah musnahkn masa depan 
walaupon org tu penah menyakitkan haty 
walaupon org tu penah buat bg marah 
walaupon org tu penah buat bg timbul perasaan dendam
walaupon org tu penah wat bg kita terseksa 

pasai pa mesti dok menangkan dia jugak 

adusssss 
sungguh sungguh tak paham 
dan kalo boley smpi bila bila pon tak paham 

aiyakkkk
sangat sangat kuchiwa 
dan 
kalo ley 
lepas nie 
tak mau amik port langsung la   





sesungguhnya haty nie sakit sgt hanya ALLAh yg lebey mengetahui apa yg trsimpan & trbuku dlm haty nie....tk pa la redha ngan ujian ALLAH bg e2 lebey baek dr mengeluh kan...yg d bg e2 ats dasar kemampuan kita sbg hamba Nya dan tak kn sesekali d uji kita ngan ujian yg melampaui & melebihi had kemampuan kita.... 

**** pppppssssssstttttttttttttt........cik AngguR pesan pada diri cik AngguR 
` HATY KU SABARLAH SAYANG `


Comments

  1. pakcu sofi : ye lah tgh belajaQ sabar nie uwaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. besa la tu pakcu sofi...tawa dalam tangisan ~ yeah yeah.....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts