Monday, March 21, 2011

TSUNAMI IDONG

haiyakkk...

sok srettt sok srett....

sumbat lagik idong aku ney.....kalo la da pelocok singki yg boley d gunakn utk melocok kn idong aku ney kan best :)  betoi ka bahasa aku tu erk melocok kn idong??hak hak pa pa ja laa....

masuk ari nie dh masuk 2 minggu aku d landa tsunami idong...haa jgn tak tau idong pon ley tsunami tau dak...huishh tak paham g ka...sesema la tuh haiyakkk...aku dh la sengau wat2 tak paham lakzz

nak kata tak makan ubat...segala ubat dh aku makan...nk kata tak mau p amik ubat...aku nk p amik td..siap ajk kawan aku Miss Abu Kami bawak kan..tp nk wat cam na doc tu ley lak tutup rehat.....kalo sejam tak pa...nie smpi 2 jam..pa dia makan ntah la..ketoi batu pa nk kena rebuih lama2.....huhu tingat zaman Saidina Umar kisah mak yg rebuih batu berejam2 utk ank2 dia sedey lak.... :(

by de way smbung cerita sesema nie...d sebabkn aku payah bek sgt aku pon merajinkn diri ku yg mmg dah sedia rajin ney cari artikel pasai nk ilangkn sesema.....why erk kalo sesema ja sakit pala...cm biol2 g2...bengang pon da gak....pas tu satu badan sakit....adehhh lemah tahap cipan lah tu maksud nya....ikot kn haty malaih aku nk p reja...maok amik mc jak tu..tp mengenangkan Mr Hayate Kenpachi lak da ppl nk mai check port folio dak2 dia & aku lak dh tolong dia semak kertas amali student dia masa time ujung minggu aritu ngan kemalasan yg melanda memaksa la kaki utk pijak pedal minyak p reja....

agk2 idong aku jadik cam ney dak erk kalo sokmo2 bersin .......i hope TIDAK !!!! huduh kowtttt

tapi kan ...aku geram betoi laaaa......warghhhh....tekanan melanda aku betoi la time2 cam nie..len yg aku carik len lak yg aku dapat nya...aku mahu penerangan selsema...yg kuar suma nya pasai selsema khinzir... :( bikin haty manyak api lorrrrrr .....

huhhhh.....sabaQ noh cik sUe....ilek2...dugaan org sesema ney :) kesimpulan nya my best fren dah warning suh aku rehat hahahah...trpikiaQ mahu brcuty la...tak amik coty g tahun ney..nk amik bila erk....

jom tito.....niteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 


* de moral of tis story is len kali kalo org len sesema jgn gegatai dok dekat2 ka tegoQ2 ka apa ka....kan dah jangkit..tau antibodi tu tak strong gatai sgt dok near2 depa pasai pa cik sUe woiiiii......  

* tafakur jap...apa yg aku buat erk ari nie....da byk wat salah ka wat benda bek yg banyak???wink wink....tingat student ku sorang tu sian dia...awek tunang ngan org len..sabaQ la sayang erk bukan jodoh kamu la tu.....kalo dia betoi2 jodoh kamu pasti akn brsatu....ada paham.. ( nasihat diri senirik ney bena nya..... ) chowwwwwwwww

No comments:

Post a Comment

KATA-KATA HIKMAH

ILUSI TAK BERTEPI - HIJAU