CERITA SEKOLAH

SMSJ II

 tetiba pagi nie tingat nk bukak page sekolah aku masa kechek2 dolu walaupon dulu aku tak kechek sgt r...huhu tingat macam2 kenangan..jatuh bangun semua nya brmula d sini... 
ari nie aku dh lain..tak sama cm dulu..memang la dulu dak hingusan la pon masih brhingus pasai sesema hak hak...tak mo baek aih sesema aku ney dh 2 minggu beb...tekanan betoi la !!!

okey berbalik story sekolah nie...kalo d kenang2 balik la kan...sejak ada kemudahan muka buku nie byk kwn2 skolah aku yg dolu tak rapat sgt now dh jadik rapat ...ALHAMDULILLAH...ada kebaikan jugak bena nya...hak hak...

dulu aku nie ley d kategori kn bulat gak la...ngan huduh nya..( skrg pn sama jugak hahahah ) so tak ramai sgt la yg nak kawan ngan aku....d tambah pulak aku nie d katakn GARANG...pelik aku aih...garang ka aku nie erk?rasa nya aku bukan garang la dulu...just tegas utk mempertahan kn diri aku yg sokmo2 d buli2...d ejek2....siana ku tau ark.....hahaha

kes buli nie..mcm2 cara aku kena....kena ejek2 nie..mcm2 nama aku ada...dr nama org smpi ke nama buah la depa punya dok reka nama kt aku ...ya ya...dulu mmg aku menci sgt org yg ejek2 n buli2 aku ney...tp bila besaQ nie...bru aku paham....adat kehidupan mmg cmtu..bdk2 mana tak buas kan... 

skrg..bila masing2 dh besaQ..pakat2 da pengalaman pahit maneh dlm kehidupan masing2...aku syukur sgt2 bila brpelung utk rapat baliK...kawan2 yg dolu2 tak mo rapat ngan aku dh respon baguih nya....

ALHAMDULILLAH...syukur aku kerna d beri kesempatan utk merapat ikatan prsahabatan yg dulo2 nya amat lah rapuh dek kerna kenakalan masing2 

pengalama idup kita byk mengajar kita kan....huhu moga ikatan yg dulu nya brmula d skolah akn terus dpt d kekal & d abadikn hendak nya... 

AMIN 


** kawan2 ku sekalian bila mau brjumpa lagik der....p hiking lagik mau ka???hahaha

Comments

  1. ko tak garang der..tepi ceqeih...betoi ke aku eja nie

    ReplyDelete
  2. cengei la ejaan yg betoi sayang...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts