Friday, January 28, 2011

CEBISAN KENANGAN ANTARA KITA ???

pagi2 masa drive nk dtg keje...cm biasa lah aku suka dgr radio...tak pn CD....hehe muzik nya??brgantung pada mood pagi tu...kalo rasa nk rock...maka nya muzik rock la la d pasang nya...kalo nk dangdut....layannnnnnn...boley ja....tapi pagi nie aku layan nasyid...dengar pn punya dengar dr satu lagu ke satu lagu...tetiba ada satu tu betul2 menyentuh haty aku.... 


lirik nya cam nie... ~ 

ukhwah yang terbina persis sekuntum bunga
meski pun kini kita terpisah demi kasih-Nya
namun cebisan kenangan kita
sentiasa bermain di bayangan mata
detik waktu yg berlalu
menjadi memori kau dan aku

sewaktu kita bersama saling setia menimba ilmu
tanpa mengeal erti penat jemu
igatkah kau lagi
kita bersama memijak onak duri
ditanah gersang mengutip semangat suci
kini segalanya tersurat dalam sanubari

bersabarlah dengan ketetentuan-Nya
ada rahmat yg tersembunyi
bertemu berpisah kerana Allah
lumrah kehidupan insan beriman
moga saat nan indah
ku harap berulang lagi 


sayu betul haty aku...teringat kan kawan2 aku masa study dulu....sama2 brsusah payah nk carik ilmu....uwaaa...rindunya kt korang semua...tmbh2 lak sorang sahabat aku skrg yg tgh smbung study.....aku doakn dia kuat semangat merantau d tempat org nun jauh d hujung dunia...ahakz..kesian kamuu yerr......tp tak pe brsusah la skrg kemudian kamu akn senang kawan ku......hehehe aku senantiasa mendoakn kejayaan mu d dunia & akhirat !!chaiyokkkk....( psttt jgn tiru asgmnet mcm dulu2 yer.... ) 


SAHABAT...KAU TEMAN TERBAIK KU !!!




SAHABAT .....time kasih sbb kamu semua senantiasa berada dgn aku tika senang mahupn susah..tika aku sedey mahupn gembira...tika aku jatuh dan aku bangun dr kegagalan kehidupan...time kasih byk2...setiap cebisan kenangan antara kita semua akn aku simpan dlm kotak haty aku yg sempit ney....walaupn kita sering brtelagah satu ketika dulu...namun prgaduahn e2 yg mematangkan aku sekarang utk lebey bijak mengatur masa depan & memilih kawan2...


SAHABAT....bersama2 lah kita mendoakan sesama kita....brbahagia d dunia & akhirat hendaknya....aminnn 


** aku sayang & rindu korang bangat !!!! muahxxxx


http://www.youtube.com/watch?v=FvQGrqQMrEc

No comments:

Post a Comment

KATA-KATA HIKMAH

ILUSI TAK BERTEPI - HIJAU