OWH...RINDU KU PD HONEY

asal tiba bulan dua jer mesti aku teringat sesangat2 kat HONEY aku....dia sangat cumil !!!tak de yg lebey cumil melainkn dia...keletah dia perghhhh...boley ilangkn penat woo...tambah2 lak dulu masa aku study dok jauh ( jauh ke shah alam ngan penang erk?? ) ....HONEY sanggup tggu tuuuu..... sayang nya HONEY padaku !!

oh HONEY I LUV  U SO MUCH ~

dulu mmg aku tak suka la ngan spesis HONEY nie...sbb bau busuk ...wuekksss....tak suka tak suka ....tapi idak la membenci sesangat just tak suka bila tgk syok tapi nk pegang owh...sori beb aku tak suka....tp bila HONEY...usah kn wat teman brmain....aku buat teman tgk tv..makan..minum....rehat2....baca buku..masak...semua2 lah dia teman kn aku..... 

nk tau siapakah HONEY kesayangan aku tu...jeng jeng jeng... 

HONEY...I LOVE U SAYANG !!!!!

haaaa....nie la HONEY kesayangan aku....cumil kan kan..hehahe...dia nie nama je spesis ayam..tp mak ayah dia yg sebenar nya burung tekukur jawa...haa jgn pelik k..nie cerita betul... aym kt umah aku malas nk duduk tunggu telur asyik nk brjalan jer keje nya..jd mak aku pon letak la telur ayam pd burung tekukur jawa tu....burung tu rajin sgt brtelur tp tak penah menetas sbb salu jer pecah....mula2 masa si HONEY nie menetas semuaorg tak caya..bila dh tgk betul2 mmg betul lah yg keluar tu ayam...sepasang lak tu...tp HONEY la yg paling org sayang..

HONEY nie hobi dia tgk tv...tmbh2 cerita mexico...dia boleh dok mengadap tv tu tak gerak2....join mak aku tgk...mcm la dia tu paham sgt...kalo bab makan lak dia suka mkn laksa, bihun dgn mee......agk nya dia igt cacing kot...hahahaha pantang nmpk mseti serbu punya lahhhh...... 

rindu bangat sama HONEY.....sekarang HONEY dh tak de....dh tiga tahun HONEY tggl kn aku...tp semua igtan kt HONEY masih segar lagi.....dia yg pertama n terakhir tak de dh nk bela2 yg len....uwaaaaa....sedey nya.....HONEY tggl aku... ~

Comments

Popular Posts