Monday, August 15, 2016

Bila ALLAH Jawab Apa yg Aku Tanya...

Assalamualaikum....

Nak mengeluh tp rasa mcm tak berbaloi. So apa lagi luah dlm blog la.

Sbnrnya aku ada kawan baik yg bila mana aku luah mslh or mintak pndapat mmg tk penah menghampakan la. Tapi kawan baik aku tu lelaki. Dan sesejak dia kawen tittle tu d pndahkn hak milik pd wife dia.

Dan memandangkan skrg masa yg trsangat tak sesuai utk aku share aku pn pendam la. Pikiaq pikiaq apa sbnrnya punca masalah yg dok ada skrg nie.

Dan akhirnya pagi tadi bila bukak pd Quran direct Allah jawab.

Fuhhh....lega rasa.

Tak pa la tak rugi mengalah & mengaku salah walaupun bkn aku yg kalah & salah. Biaq la buruk & busuk d mata org yg pnting d mata DIA.

Kawan,
Andai kata aku salah pada tiap perbuatan, perkataan, tingkahlaku, pandangan atau apa saja yg buat bg trguris perasaan, marah, benci, meluat smpi memaki caci hina segala bagai...aku dgn rendah hati mintak maaf.

Aku harap nie yg pertama & terakhir kesalahan dr aku pd hang.

Sekali lagi....SORRY KAWAN !

notakaki : yg aku cari ketenangan hati....at least aku belajar sesuatu.

BERHATI HATI LAH DGN ORG ANTARA KITA....
INDAH KHABAR DR RUPA
INDAH BAHASA TP PERANGAINYA CELAKA !

pengalamannnn bebbbb pengalamannnn....masuk nie 2 kali dh aku kena....jadi lah kawan yg membaik kn hubungan bukan kawan yg menjahanamkn pertalian

No comments:

Post a Comment

KATA-KATA HIKMAH

ILUSI TAK BERTEPI - HIJAU