Friday, June 06, 2014

KISAH IMAM # part 15 RINDU


ASSALAMUALAIKUM 

salam hari Jumaat yg penuh berkah nie. tetiba bila tgh belek FB td smbil smbil buat 5S dekat meja yg bersepah dengan dokumen terbaca satu ayat.

ringkas tapi penuh makna yg mendalam.



terpikir sekejap. dengan keadaan sekarang. kehidupan yg sepatutnya bermula dengan indah buat kami berdua tapi d uji dengan ujian yg tersangat berat saya rasa. mungkin mudah d mata org tapi bagi diri saya hanya DIA yg tahu sbb DIA yg membagi.

sesungguhnya perkahwinan tu bukan satu benda yg mudah. bukan hanya tertumpu pada hubungan 'itu' semata-mata. tapi lebih kepada kesudian kita utk berkorban segala tenaga, perasaan, harta benda, wang ringgit, susah senang, bahagia derita dengan pasangan kita.

syukur Alhamdulillah. Allah pinjamkan pd saya suami yg tersangat-sangat memahami. yg tersangat-sangat mengikut apa jua kehendak saya. walaupun saya sedar ada masa saat diaperlukn saya d sisi saya trpaksa ada d tempat lain.

suami, maafkn saya tak mampu jadi isteri yg terbaek utk awak skrg. insyaAllah bila mana mendung nie berlalu pasti Allah akn limpahkn kebahagiaan yg tak trhingga utk kita. kalau bukan kehidupan kita d sini pasti d sana kita dapat tuai hasilnya.

suami, semoga Allah panjangkn jodoh kita hingga ke akhir hayat. sampai ke syurga sana tetap mahu menjadi isteri kamu.

*** MOOD : RINDU SUAMI !!!

2 comments:

  1. amin amin moga pelangi indah menjadi milik akak dan sekeluarga sampai syurga sana amin amin

    ReplyDelete

KATA-KATA HIKMAH

ILUSI TAK BERTEPI - HIJAU