Thursday, May 29, 2014

KISAH IMAM # part 14 FRUST

assalamualaikum 

cerita minggu lepas baru ari nie rasa ada mood nk letak dlm blog. sekadar jd kenangan satu hari akn baca balik cerita cerita indah dgn si suami.

pagi tu lepas sarapan pagi sempat belek surat khabar. terbaca kisah Jue Aziz kawin dgn org indonesia. Alhamdulillah. semoga bahagia melimpah ruah dlm kehidupan diorg.

sempat saya usik suami.

saya : ehhh... b jue aziz dh kawin la.
suami : dengan siapa?
saya : org indonesia. tgk nie. haaaa mesti b frust kan.
suami : iskkk kenapa pulak nk frustnya?
saya : yea lah dia dh kawin.
suami : eleh...skrg sapa yg frust sebenarnya?sapa yg kawin dulu?haaaa kita ke dia?
saya : hahahaha kesian dia b. merajok ngan b smpi  kawin ngan org indon.xdpt org johor org sebelah johor pn jadik la kan.
suami : hahahah dah la..... jum g keje.

mood : masih lagi gelak smpi dlm kereta. suami saya nampak garang tp sebenarnya dia tersangat lah lembut. biarlah org tgk mcm saya ada dlm satu prhubungan yg bosan bila mana org kata suami saya payah nk brcakapa asalkn saya tau sapa suami saya. cukup sekadar saya yg tau dengan siapa saya brkahwin. penilaian org luar tak menjejaskn sikitpn kehidupan saya. semoga Allah jaga.

*** dalam kehidupan nie sesibuk mana pn kita jangan lupa selitkan senda gurau dlm perhubungan. moga moga semakin manis hubungan hingga ke akhir waktu. !!!


3 comments:

  1. betul tue. suami kita, kita lebih kenal. orang luar boleh cakap ape je yang diorang suka tapi kita yang lalui kita lebih mengerti. semoga berbahagia sampai syurga kak :)

    ReplyDelete
  2. Amet dok jeles dgn beto...dy kta dy lg hensem dr beto...kmi kata kmi lg segakkk dr bini beto tauuu :p

    ReplyDelete
  3. Ye sesungguhnya....kitalah yg lebih tau luar dalam suami kita...
    Eh tak tau pulak Jue Aziz tu dah kawen...hari tu rasanya cuma dengar berkawan....

    ReplyDelete

KATA-KATA HIKMAH

Sarang Labah Labah.....

Assalamualaikum..... Uikss..penuhnya sarang labah labah. . . Bila nak mula balik menaip ntah la. . . #moodrajinkemablilahkepadakuuuu...