DOA PERLINDUNGAN DRPD FITNAH DAJJAL

ari nie cik AngguR nk kongsi satu doa yg skrg jadik amalan cik AngguR.... doa yg pendek & mudah utk kita semua baca & hafal insyaAllah... 

DOA PELINDUNGAN DRPD FITNAH DAJJAL 


MAKSUD NYA : 

YA ALLAH, AKU BERLINDUNG KEPADA MU DR SIKSA KUBUR, DR SIKSA NERAKA JAHANNAM, DR FITNAH HIDUP & MATI & DR FITNAH DAJJAL


haa...dh dapat dak doa nya??hehe kalo tak terang..nk dpt kn copy yg terang ley tinggalkn pesanan kn cik AngguR insyaAllah akn cik AngguR email kn secepat yg mungkin... 

okey...doa nie d baca time lepas kita baca tahyat akhir masa solat....maksudnya baca sebelum kita bagi salam la time dh nk abeh solat tu... 

nk hafal tu tak lama kot pasai nya pendek ja kan..kalo lagu yg brjela2 tu ley kita hafal dgn sekali dua dgr nie kn pulak doa yg pendek senonet ja pon....kalo cik AngguR la ari tu amik masa dlm 2 ari gak nk fasih kn bacaan doa nie...alhamdulilah skrg dh jadik amalan cik AnggurR baca doa nie tiap2 kali solat...  

moga2 ilmu yg cik AngguR kongsi kn pagi nie bg manfaat utk semua insyaAllah...jgn dok renung2 kn saja tau...dh renung ken abaca...dh baca kena hafal...dh hafal kena amalkn la erk... 

muaxxxxxxxx

*** ppppstttt...dulu time skolah2 sat ja kn dok baca ayt hafazan tu...masyukk laju ja dlm otak nie la nie bila dh berumur lembab ckit la kan...aiyo....nmpk nya byk dosa2 yg mengotorkn haty nie tu yg lembab nk baca & hafal...ahakz...jom kita sama2 bersihkn haty kita ngan banyak kn zikir & istighfar....insyaAllah moga2 d permudahkn hidayah & nur masuk dlm haty kita ~

Comments

  1. waaa.. bagus nie boleh jadi amalan..

    ReplyDelete
  2. try amalkn nora insyaAllah lepas seminggu mesti terasa kesan nya haty kita lebey tenang tau...

    ReplyDelete
  3. tq tlg bg ayat ni...shah xrajen nk ngamalkan bnda2 nih... huhuuhu, moga2 shah di beri hidayah~

    ReplyDelete
  4. jiehan....dulu cik AngguR pon mcm jiehan jugak tak rejan nk amal2 kn apa2 heheh tp tu la..bila smpi satu masa nnty haty trbuka insyaAllah..bnda2 mcm nie yg kita carik...sabra ~

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts