Sunday, October 09, 2016

Lompat Bintang Kembali....

assalamualaikum...

rindunya nak macam dedulu.

lompat berejam jam. tak rasa penat pn.

tapi la nie....erkkkk mcm nk putuih nyawa rasa.

hahahaha.....tak pa cuba slow slow. lama lama boleh balik ke asalll balik.

dulu pn masa nk dpt fit tu bukan teruih jadi la la tu. amik masa jugak.

so skrg kita mula dari 0 balik.

janji dengan diri seniri cukup 2 tahun...agk agk bekas czer dah elok sempurna baru nk aktif balik mcm dulu. repair mana yg rosak. reshape balik kat mana yg huduh huduh tu....

chaiyokkk chaiyokkk....moga berjaya hendaknya.

notakaki : tak dpt berat masa sebelum kawen xpa jnji dpt berat masa zaman skolah.ok bye.....hahaha tamak gila!!!

2 comments:

  1. gud luck kak. kira ni pun nak jogging (dengki tengok nadh jogging) tapi tak berani lagi. baru laginya beranak ekekekeke

    ReplyDelete

KATA-KATA HIKMAH

Sarang Labah Labah.....

Assalamualaikum..... Uikss..penuhnya sarang labah labah. . . Bila nak mula balik menaip ntah la. . . #moodrajinkemablilahkepadakuuuu...