Tuesday, August 16, 2016

Bila Mau Habes Daaa......

 

Assalamualaikum ....

merenung ke meja yg penuh dengan warna putih beserta perkataan yg perlu di baca berulang kali suupaya tahu mana silap belok bengkoknya aku terpikir...

Bila Mau Habesss Daaaa....

apa kesudahan cerita yg sering ikut aku ke hulu ke hilir smpikn aku letih nak hadap....

bosan dengan rentak yg sama...

dan yang paling bengongnya kenapa aku pn terjebak dengan kebodohan tu sekali? perlukah aku membodohkan diri aku dgn bnda yg aku dah tau sia sia? 

haishhhhhh................

BILA MAU HABES DAAAA....... 

notakaki : mulai hari nie..sudah sudah la tu. tak yah sakitkan hati mata kepala seniri dgn masalah yg bukan kita pnya. masalah org biar lah tetap jadi masalah org. sudah sudah lah tuuuuu....hati dh cukup letih nk hadap. berenti ok mulai skrg !!! ok baguss...chaiyokkkkk

No comments:

Post a Comment

KATA-KATA HIKMAH

ILUSI TAK BERTEPI - HIJAU