Tuesday, April 12, 2016

Rindunya...

Assalamualaikum ...

Subhanallah.... lamanya tak hapdate blog. betapa saya sebok leka dengan dunia kerja saya smpikan saya lupa bg masa utk diri seniri.

trlampau sebok pikrkan kesenangan utk org lain smpikan badan letih teramat sgt. otak telah la. bila smpi masa balik reja ja mmg tak nk igt apa apa dah. kalau dulu mampu lagi stay back (zaman anak dara kang ada stalker yg baca salah paham kata dok stay back merenyeh ngan pasangan dia pulak).

sekarang nie nk stay back pn alahai malasnya. walaupun reja d meja menimbum nimbum tp mmg tolak sepenuh hati. igt anak anak anak.

ehh...sebenarny ank ckp pasai bnda lain p beletiaq pasai bnda lain. diam diam RAMADHAN SEMAKIN HAMPIR.

Allah....................rindunya dgn ramadhan.

hari nie 4 REJAB....betapa rindunya zaman dedulu. tp skrg pn best jugak. masa lepas indahnya mcm lain. skrg indahnya mcm lain. biarpn masa semakin sikit tapi nikmat hidup tu syukurnya sgt sgt.

adatla kalo sekali sekala brmasam muka. bohong la kalo kata bahagia senantiasa tp semua tu mematangkan diri masing masing.

moga sempat smpi menyambut RAMADHAN tahun nie. Alhamdulillah bertiga lagi mcm tahun lepas. tapi kali nie bahagia lelebih sbb nk cukup 2 tahun dh menyusu badan sepenuhnya.

SUBHANALLAH SUBHANALLA SUBHANALLAH !!!

nota kaki  : saya da jual JUBAH KOSHIBO harga RM 55 sm/ RM 60 ss ..insyaAllah kainnya sgt brkulaiti tak jarang tak mudah kedut.....saya dh pakai byk helai sbb tu berani juai pd kwn kwn. kalo brminat nk beli WHATSAPP ek kt 0178355569 !!! KITA BAGI FREE POSTAGE

1 comment:

  1. sejak ada anak memang takde perkataan stay back ek OT ke. cukup masa memang kepala ingat nak balik je. ingat anak. itu yang paling utama kannnnn ;)

    Ramadhan dalam pantang tahun ni. pessstimeeeeeee

    ReplyDelete

KATA-KATA HIKMAH

Sarang Labah Labah.....

Assalamualaikum..... Uikss..penuhnya sarang labah labah. . . Bila nak mula balik menaip ntah la. . . #moodrajinkemablilahkepadakuuuu...