Persediaan Utk 3 Series

Assalamualaikum 

sedar tak sedar rupanya tahun depan dh masuk 3 series. oiii cepatnya masa berjalan. Alhamdulillah syukur d panjangkn usia smpi ke hari  nie.

bila dah nk masuk 3 series nie tetiba baru kalut dlm hati nk cari suplement utk badan. bukan apa sesejak lepas brsalin nie banyak tenaga yg guna. mmg sekarang rasa kuat sihat lagi tapi utk prsediaan masa depan kena buat jugak la kn.

tak kn nk tunggu jatuh bru nk cari doc. makanya dh hampir sebulan lebih dok survey 1 produk nie. bukan apa nk mkn tu sat ja tp sbb dok susukn ank sepenuhnya buat saya fikir brjuta kali. nk kena cari prduk yg HALAL, lulus JKM lagi then boleh d makan utk ibu yg menyusu.

syukur jumpa satu produk nie. boleh guna utk ibu yg menyusu. survey kelebihan & kebaikan pn mmg super. malah ada yg guna tu dr kalangan doktor doktor. paling best produk Bumiputera Muslim.

haaa nie yg saya cari !!! now dok survey hrga & pakej yg terbaik plak nk beli. insyaAllah dh beli & guna nnt saya review ek

***baru paham perasaan ppuan yg masuk 3 series hahahahha dulu tak kisah sangat !!!

Comments

  1. sobss..sobss...sobsss...kita dh 3 series dh ni

    ReplyDelete
  2. nanti kira share satu minuman jamu herba ni kak su. tapi bg kira cuba dlu nak tgk keberkesanan dia mcm mana. buat sendiri je tak beli mana2.

    suami kita pun masuk 3 series lah tahun depan kihkihkih :p

    ReplyDelete
  3. Assalam cik anggur,
    iols pun sob3 jugak
    dah bertahun 3series hokeyh :P

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts