Wednesday, February 19, 2014

MUKJIZAT NABI ISA



Assalamualaikum 

selalunya saya akn paksa diri utk baca Quran sekaligus d sulan dgn terjeMahan. kenapa kena paksa?sbb kalau tak paksa dah sah sah malas nk baca nak tak nak kena paksa diri bila nk ula baca lepas tu dah lama ckit tak nk berenti plak sbb nk tau cerita lepas satu cerita.

antara salah satu cerita yg tersangat menarik hati al kisah Nabi Isa ank Maryam. saya kongsi kn sikit dlm blog. nie jugak sbg salah satunota kecik utk saya igt apa saja cerita yg nk saya ingat. insyaAllah. semoga satu hari nnti boleh d ceritakn pulak pd insan yg lain.

*** pppsttt........tak sia-sia mencari Quran Robbani nie. tersangat-sangat brguna utk org yg baru nk mula belajar dr bawah mcm saya !!!

1 comment:

KATA-KATA HIKMAH

ILUSI TAK BERTEPI - HIJAU