Saturday, September 21, 2013

MAKIN

Assalamualaikum 

Makin dekat makin cepat nak berangin
Makin dekat makin cepat nak marah
Makin dekat makin cepat nak terasa
Makin dekat makin cepat nak putus asa 

Kadang sampai rasa
Tak payah la serabut kepala
Kenapa tk terus idup mcm biasa
Tetap sama mcm dulu saja 

Kadang sampai rasa
Sudah sudah lah pulun dok perah tenaga
Kenapa mesti d tabur merata rata
Sedangkn hasil tak tau apa ceritanya 

Makin dekat makin cepat ... 

*** tekanan oi 

3 comments:

  1. Mmg mcm tue kak. Itulah ujian masa btunang. Byk2 bsabar ye. Jgn bg syaitan menang hasut kita

    ReplyDelete
  2. amboi makan kat mana ni?? sedap gila......

    pstt: kami pon kadang2 rasa macam tu juga..tapi buat xtau ja...still hepy2 buat gila2 dgn En T padahal masing2 tau tekanan yg dihadapi =P

    ReplyDelete

KATA-KATA HIKMAH

Winter Aid For Syria 2017

Assalamualaikum . . Mohon bantuan dipanjangkan post nie utk membantu umat Islam di Syria . . detail boleh tgk di FB  TELEKUNG PROJECT...