Tuesday, July 10, 2012

JANJI ALLAH

Assalamualaikum
Agak lama tak menjenguk port sy meluahkan perasaan.
Al maklom la 2 3 minggu lepas byk benda yg jadi.
Semua nya jd dlm sekelip mata ja.
Um sebetolnya sy agk trkilan, sedey, sakit aty & marah tramat sgt.
Sapa tk marah kalo d tipu brkali-kali ngan org yg kita pecaya.
Trpampang d dpn mata.
Ya Allah sakitnya hati nie tak trkata.
Betul la janji Allah.
Tiap kesalahan, penipuan & keburukan yg kita wat pd org secara sengaja walaupn kita simpan rapi tetap akn trbongkar gak bila smpi masanya.
Betul la janji Allah.
Sapa yg d timpa musibah then dia brsabar ngan apa yg jd, redha & terima musibah tu & aggp e2 satu ujian dr Allah makanya Allah akn gantikn kesedihan tu dgn kegembiraan.
Saya telah kehilangan seorg insan yg saya syg. Insan yg saya berikn kepecayaan & harapan.
Sygnya org tu tk tau nk hargai apa yg dia dpt.
Tak pe la apapn yg jd saya terima.
Saya aggp semua tu sekadar daki dunia ja.
Huhu tp kn ari nie saya hepy sgt2.
Saya hanya ilang seorang saja kawan yg menyakitkn aty saya.
Tp Allah gantikn utk saya ramai kawan yg wat saya hepy.
Alhamdulillah.
Syukur sgt2.
Mmg betul lah JANJI ALLAH <3

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 comment:

KATA-KATA HIKMAH

ILUSI TAK BERTEPI - HIJAU