BUATKU DISANA by MAFA FEAT RONNIE



BUATKU DISANA by MAFA FEAT RONNIE

Sering harungi sendiri kekurangan diri
Hanya tuhan mengerti
Tak mengharap sang cinta mahupun dicinta
Umpama tiada rahsia
Kau sinar hati ini
Biarpun hanya sesaat di sisi
Pelita kala hati berduka
Kau hulurkan oh tanganmu kala hilang arah
Masihkan hadir jua menepis gelora
Tak kala aku merasa kecewa
Duniaku berubah kelam tak bermakna
Namun semangatmu ada dijiwa
Harapan kau beri cintamu bersemi
Air mataku tak bisa menitis
Kau nafas akhirku
Kau yang dihati
Usah menangis sendiri sayang ku kan pergi
Senyumlah usah meratapi
Kala ada masa kita ditakdir yang Esa
Cukuplah buatku disana
Ohhh
Aku bagai bintang menghiasi alam maya
Meninggalkan kilau tanpa sinar yang bercahaya
Detik percintaan persis satu anugerah
Aku pinta hanya bercinta


ASSALAMUALAIKUM 

Kadang- kadang kita suka berharap akn ada orang yg memahami kita. Apa yg kita suka apa yg kita tak suka, apa yg kita nak n apa yg kita tak nak & macam-macam lagilah. Tapi kita lupa yg sebenarnya org tu jugak harap benda yg sama. 

Betul la da pepatah tu rambut sama itam tp hati len len warna. 

Apapun yg jadik sebaek-baeknya jgn sesekali memaksa org suka apa yg kita suka & benci apa yg kita benci. Macam mana org berusaha nk pauskn hati kita nk jaga hati kita ikut rentak kita tak salah kot sesekali kita pulak ikt rentak org tu kan. 

Adeh pagi pagi cik AngguR dah merapek macam2 seyyyy. 

Apa kes !!!! 

*** ppppssstttttt ...... Sedey nya ~

Comments

Popular Posts