Thursday, February 26, 2015

KISAH IMAM # Red Valvet Blackwood



Assalamualikum 

lama dah tak bercerita kisah imam saya. dia? mcm biasa tetap mcm dulu. masih org yg sama. org yg saya kenal sebagai kawan biasa then jadi kawan baik saya. dan sekarang jadi suami saya. 

syukur alhamdulillah. dikurniakan suami yg tersangat membantu dlm apa jugak hal. tak semua lelaki yg nk rendahkn ego tolongisteri. hanya yg betul betul "suami" saja yg mampu buat. 

bayagkan la dari awal nikah smpi la sekarang saya boleh kira sebelah tgn berapa kali saya iron baju. usaha kata baju dia, baju saya sendiri pn dia yg iron kn. Allah syukurnya la. tu tak masuk lagi kemas & lipat baju bagai. 

"kelebihannya di senangi, kekurangannya di redhai"

awal minggu aritu saya MC. sakit yg Allah bagi sbb nk cuci dosa. saya redha. tetiba teringt nk makan kek Red Valvet Blackwood. yup nk yg Blackwood punya tak nk yg lain. sebabnya kek d situ sedap tahap dewi dewi bintang enam puluh sembilan. haaaa mmg sedap la.

saja la buat buat gedik aritu pot kt FB. hakikatnya dh tau suami tak de nya nk reply fefeiling romantik. ya tu la suami saya. romantiknya tak kn d tunjuk tunjuk dgn mudah & murah. serius romantik dia tu trlampau mahal. 

balik ja keja saya sambut depan pintu " nahhh..." sambil bagi plastik putih. bukak bukak weeeeeeeee kek red valvet blackwood !!!! 

oiiiiii makan tak mo share share. makan sesenyap dlm bilik. hahaha nmpk tak sedapnya kek tu smpi tk  mo share. suami pn bila ajk mkn dia tak nk. agknya sbb kesian ke isteri teringin sgt. dia smpi kata sakit nk beranak pn tak de mcm nie. hahaha ok fine !!! 

*** suami ....biarpn pelik d mata org lain cukuplah hanya saya yang tau kelebihan & kurangnya dia d mana. kalau dia boleh terima buruk kuranganya saya kenapa saya perlu besar besarkn & persoalkan buruk kurangnya dia. sedangkan kebaikan & lebihnya dia tu melebihi yg kurang. syukur Alhamdulillah Allah pinjamkn dia pada saya dan anak !!!

 


 

 

4 comments:

  1. ISHHH KAMI TAK PERNAH TRY LAGI BLACKWOOD NI...DOK TRINGIN KOPI...ISHHHH

    ReplyDelete
  2. ISHHH KAMI TAK PERNAH TRY LAGI BLACKWOOD NI...DOK TRINGIN KOPI...ISHHHH

    ReplyDelete
  3. alhamdulilah :) kira dok teringin beger kaler hitam dia tu ihihhihi

    ReplyDelete
  4. sedapnyaaa. teringin. tak penah p lagi blackwood

    ReplyDelete

KATA-KATA HIKMAH

ILUSI TAK BERTEPI - HIJAU